Boodschap van de Koningin van de Vrede in Medjugorje – 2 augustus 2016

big_thumb_83c25d6b4ea3a82f471367d79a0d2a67w1.jpgAan Mirjana:

2 augustus 2016

Lieve kinderen, ik kom naar jullie, temidden van jullie, zodat jullie mij je zorgen kunnen geven, ik ze aan mijn Zoon kan aanbieden en ik voor jullie bij Hem ten beste kan spreken. Ik weet dat ieder van jullie zijn zorgen heeft, zijn beproevingen. Daarom nodig ik je op moederlijke wijze uit: nader tot de tafel van mijn Zoon. Hij breekt het Brood voor jou; Hij geeft zichzelf aan jou; Hij geeft je hoop. Hij vraagt meer geloof, meer hoop en meer kalmte van jullie. Hij verlangt van jullie om in je binnenste te strijden tegen egoïsme, tegen oordelen en tegen menselijke zwakheid. Daarom zeg ik als moeder: bid, want het gebed geeft je kracht voor de innerlijke strijd. Toen mijn Zoon klein was, zei Hij vaak tegen mij, dat er velen zullen zijn die mij liefhebben en mij moeder zullen noemen. Temidden van jullie voel ik liefde, dank je! Omwille van die liefde smeek ik mijn Zoon, dat niemand van jullie, mijn kinderen, hetzelfde naar huis gaat als hij gekomen is, dat jullie meer hoop, meer barmhartigheid en meer liefde mogen meenemen en dat jullie mijn apostelen van liefde mogen zijn, die door je manier van leven zullen getuigen dat de hemelse Vader de Bron van het leven is en niet van de dood.

Lieve kinderen, opnieuw smeek ik jullie op moederlijke wijze: bid voor de uitverkorenen van mijn Zoon en voor hun gezegende handen — voor jullie herders — dat zij met meer liefde kunnen preken over mijn Zoon en op die manier bekeringen tot stand brengen. Dank je.  

