Boodschap van O.L. Vrouw aan Mirjana van 2 juli 2016

big_thumb_83c25d6b4ea3a82f471367d79a0d2a67w1.jpgBeste Medjugorje Vrienden,

Hierbij ontvangt u de maandelijkse boodschap van O.L. Vrouw aan Mirjana van 2 juli 2016.

Lieve kinderen, mijn werkelijke aanwezigheid bij jullie zou jullie gelukkig moeten maken, omdat dit de grote liefde van mijn Zoon is. Hij stuurt mij temidden van jullie, zodat ik jullie met moederlijke liefde veiligheid kan bieden; zodat jullie zullen begrijpen dat pijn en vreugde, lijden en liefde je ziel intens doen leven; zodat ik jullie opnieuw kan oproepen tot verheer-lijking van het Hart van Jezus, de Heilige Eucharistie, het hart van het geloof. Van dag tot dag, door de eeuwen heen, komt mijn Zoon levend temidden van jullie. Hij komt terug bij jullie, ofschoon Hij jullie nooit verlaten heeft. Als een van jullie, mijn kinderen, tot Hem terugkeert, springt mijn hart op van vreugde. Daarom mijn kinderen, keer terug tot de Heilige Eucharistie, tot mijn Zoon. De weg naar mijn Zoon is moeilijk, vol van zelfverloochening, maar aan het einde is er altijd het licht. Ik begrijp jullie pijn en lijden en met moederlijke liefde droog ik je tranen. Vertrouw op mijn Zoon, want Hij zal datgene voor je doen waarvan je zelf niet eens weet hoe het te vragen. Jullie, mijn kinderen, jullie zouden alleen bezorgd moeten zijn voor je ziel, want de ziel is het enigste op aarde wat jou toebehoort. Jullie zullen haar, vuil of schoon, voor de hemelese Vader moeten brengen. Onthoud: geloof in de liefde van mijn Zoon wordt altijd beloond. Ik smeek jullie bijzonder te bidden voor hen, die mijn Zoon geroepen heeft om te leven zoals Hij en hun kudde te beminnen. Dank je.

Vertaling: Medjugorje Centrum. Kremerslaan 30, Landgraaf.

