Maandelijkse Boodschap van Maria 25-2-2016

big_thumb_83c25d6b4ea3a82f471367d79a0d2a67w.jpg

Boodschap van de Koningin van de Vrede

in Medjugorje

 

Aan Marija:

 

25 februari 2016

Lieve kinderen! In deze tijd van genade roep ik jullie allen op tot bekering. Mijn lieve kinderen, jullie liefde is klein en jullie bidden nog minder. Jullie zijn hulpeloos en jullie weten niet wat je doel is. Neem het kruis, kijk naar Jezus en volg Hem. Hij geeft zich voor jullie tot de dood aan het kruis, omdat Hij jullie liefheeft. Mijn lieve kinderen, ik roep jullie op, keer terug naar het bidden met het hart, opdat jullie in het gebed hoop en de zin van je bestaan vinden. Ik ben met jullie en bid voor jullie. Dank, dat jullie aan mijn oproep gehoor hebben gegeven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

