Boodschap van Maria aan Marija, Medjugorje, 25 oktober 2015

Boodschap van de Koningin van de Vrede in Medjugorje,  aan Marija, 25 oktober 2015.

Lieve kinderen! Ook vandaag is mijn gebed voor jullie allen, vooral voor al degenen, die voor mijn oproep ongevoelig zijn geworden. Jullie leven in de dagen van genade en jullie zijn je niet bewust van de gaven, die God je door mijn aanwezigheid schenkt. Mijn lieve kinderen, kies ook vandaag voor de heiligheid en neem de heiligen van deze tijd tot voorbeeld en jullie zullen  zien, dat de heiligheid voor jullie allen werkelijkheid is. Mijn lieve kinderen, verheug je over de liefde, omdat jullie in Gods ogen uniek en zeer persoonlijk zijn en omdat jullie in deze wereld de vreugde van God zijn. Geef getuigenis van de vrede, van het gebed en de liefde. Dank, dat jullie aan mijn oproep gehoor hebben gegeven.

