Boodschap van Maria aan Mirjana (Medjugorje, 2 oktober 2015)

Boodschap van de Koningin van de Vrede in Medjugorje, aan Mirjana, 2 oktober 2015.

Lieve kinderen, ik ben hier temidden van jullie om je te bemoedigen, om jullie met mijn liefde te vullen en jullie opnieuw op te roepen om getuigen te zijn van de liefde van mijn Zoon. Velen van mijn kinderen hebben geen hoop, zij hebben geen vrede, zij hebben geen liefde. Ze zijn op zoek naar mijn Zoon, maar weten niet hoe en waar  Hem te vinden. Mijn Zoon opent Zijn armen wijd voor hen en jullie moeten hen helpen om in Zijn omhelzing te komen. Mijn kinderen, daarom moeten jullie bidden om liefde. Jullie moeten heel, heel veel bidden om steeds meer liefde te bezitten, want de liefde overwint de dood en laat het leven voortduren. Apostelen van mijn liefde, mijn kinderen, verenig je met een eerlijk en eenvoudig hart in gebed, ongeacht hoe ver jullie van elkaar zijn. Bemoedig elkaar om geestelijk te groeien, zoals ik jullie bemoedig. Ik waak over jullie en ben met jullie, steeds als jullie aan mij denken.

Bid ook voor jullie herders, voor hen die alles hebben opgegeven omwille van mijn Zoon en ook omwille van jullie. Houd van hen en bid voor hen. De hemelse Vader luistert naar jullie gebeden. Dank je.

Vertaling: Stichting Medjugorje Centrum, Landgraaf.

