Boodschap van Maria aan Marija (Medjugorje, 25 juli 2015)

big_thumb_83c25d6b4ea3a82f471367d79a0d2a67w1.jpgBoodschap van de Koningin van de Vrede in Medjugorje, Aan Marija, 25 juli 2015.Beminde kinderen! Ook vandaag ben Ik met vreugde bij jullie en roep jullie, mijn lieve kinderen, allemaal op: bid, bid, bid, zodat jullie de liefde, die Ik voor jullie heb, begrijpen. Mijn liefde, mijn kinderen, is sterker dan het kwaad. Nadert daarom tot God, opdat jullie in God mijn vreugde voelen. Mijn beminde kinderen, zonder God hebben jullie geen toekomst, is er voor jullie geen hoop, geen verlossing. Laat daarom het kwaad achterwege en kies het goede. Ik ben met jullie en houd samen met jullie voorspraak bij God voor alles wat jullie nodig hebben. Dank, dat jullie aan mijn oproep gehoor hebben gegeven”.
Vertaling: Stichting Medjugorje Centrum, Landgraaf.


