25 juni 2014

Aan Marija:

25 juni 2014
Lieve kinderen! De Allerhoogste geeft mij de genade nog bij jullie te mogen zijn, zodat ik jullie in het gebed kan leiden naar de weg van vrede. Jullie hart en jullie ziel verlangen naar vrede en liefde, naar God en zijn vreugde. Daarom, mijn lieve kinderen, bid, bid, bid en door het gebed zullen jullie levenswijsheid ontdekken. Ik zegen jullie allen en spreek voor ieder van jullie ten beste bij mijn Zoon Jezus. Dank, dat jullie aan mijn oproep gehoor hebben gegeven.


De zienster Ivanka Ivankovic had haar laatste dagelijkse verschijning op 7 mei 1985. O.L.Vrouw vertrouwde haar die dag het tiende en laatste geheim toe. O.L.Vrouw zei ook, dat Ivanka gedurende haar hele leven één keer per jaar een verschijning van O.L.Vrouw zou hebben en wel op de verjaardag van de eerste verschijning. Zo ook op 25 juni j.l. – De verschijning duurde 4 minuten en had bij haar thuis plaats. Alleen het gezin van Ivanka was erbij aanwezig. Na de verschijning zei Ivanka: “O.L.Vrouw heeft ons haar moederlijke zegen gegeven”.

Vertaling: Stichting Medjugorje Centrum, Kremerslaan 30, Landgraaf

