2 juni 2014

Aan Mirjana:

2 juni 2014
Lieve kinderen, ik roep jullie allen en neem je aan als mijn kinderen. Ik bid dat jullie mij kunnen aanvaarden en liefhebben als moeder. Ik heb jullie allen in mijn hart verenigd, ik ben naar jullie afgedaald en ik zegen jullie. Ik weet dat jullie troost en hoop van mij verlangen, omdat ik van jullie houd en voor jullie ten beste spreek. Ik vraag jullie om je met mij te verenigen in mijn Zoon en om mijn apostelen te zijn. Opdat jullie daartoe in staat zijn, roep ik jullie opnieuw op tot liefde. Er is geen liefde zonder gebed; er is geen gebed zonder vergeving, want liefde is gebed en vergeving is liefde. Mijn kinderen, God heeft jullie geschapen om lief te hebben en jullie hebben lief om te vergeven. Elk gebed, met liefde gebeden, verenigt je met mijn Zoon en met de Heilige Geest. En de Heilige Geest verlicht je en maakt je tot mijn apostelen; apostelen, die alles wat zij doen in de Naam van God wensen te doen. Zij wensen te bidden met hun werken en niet alleen met woorden, omdat ze mijn Zoon liefhebben en de weg van de waarheid, die tot het eeuwig leven leidt, begrijpen.
Bid voor jullie herders, dat zij jullie steeds met een zuiver hart leiden op de weg van waarheid en liefde, dat is de weg van mijn Zoon. Dank je.

Vertaling: Stichting Medjugorje Centrum. Kremerslaan 30, Landgraaf.

